wtorek, 22 maja 2012

Wear - produkcje. Śródmiejska

W niedzielę wybrałyśmy się do Śródmiejskiej, gdzie odbywał się event Wear - produkcje,
Kawiarnia to bardzo ciekawe miejsce a klimatem, na pewno kiedyś o niej napiszemy. Dużo pokoi i zakamarków w środku pozwala na tego typu wydarzenia. 
Można było kupić ubrania nowe i używane, robione ręcznie i przerabiane.



Olga

M: Kolorowa sukienka i cekinowa kamizelka? Zestawienie dość ryzykowne, ale można powiedzieć że w tym wypadku udane!
N: Za to ja mam w swojej kolekcji jedną bluzę wykonaną przez Olgę (Don't touch my llama!) i muszę przyznać, że jest świetna.

Ania i Ola

M: Wpadła mi w oko brązowa kamizelka i kapelusz Oli - w komplecie wygląda trochę kowbojsko, a przy tym oryginalnie.
N: A mi podobają się spodnie boyfriend Ani - chciałabym móc takie nosić i wyglądać w nich tak dobrze!

Ewa

M: Ewa przyjechała z Gdańska i miała stoisko vintage. I to własnoręcznie poprzerabiane ubrania i dodatki. Zapewne sama też jest autorką swoich wybielanych spodni...
N: Spodnie są świetnie, ale mi spodobała się szczególnie ta miętowa koszula ze złotymi guzikami.




2 komentarze:

  1. fajna imprezka :) obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy25/5/12 18:05

    OMG... ta ostatnia laska jest bezdomna? bo tak wyglada :/

    OdpowiedzUsuń

warsaw spotted - street fashion and more
ludzie, którzy wyróżniają się strojem
miejsca, które warto odwiedzić